2013. március 16., szombat

Tegnap életem mélypontját éltük meg mindannyian, négyszer levittek hugyozni, de ennyi volt a friss levegő. Nem mintha vágytam volna a hótornádóba, de hát van olyan, hogy az ember nem válogathat.
Helyette megnéztünk otthon három filmet, a legelsőben egy öltönyös bácsi megmentette a világot, közben folyton szőke hölgyekkel közösült. A szőke hölgyek meg mindig azt nyögték, hogy "ó, Zsémsz...", ezért Muter azóta random felsóhajt, hogy "ó, Zsémsz...", illetve természetesen nagyon hamar én lettem Zsémsz, Irmát pedig Fater nevezte át nagyon találékonyan Miss Manipuninak. Haha. Ha. A második filmben megint egy bácsi főszerepelt, de nála a világ olyan szinten romokban volt, hogy tök esélytelennek tűnt a megmentés. Viszont szerepelt benne egy kutya, szegény Stüncz azt hitte, ez a Lassie, nem értette, Muter mért fogja be a szemét egy ponton. Én tudtam, hogy ez az a pont, mikor a zombik megfertőzik a zombivírussal szegény kis négylábút. Szerintem ez elég kiszámítható fordulat volt, úgyhogy nagyon nem érintett meg, ellenben a Muterral, akinek elvileg szintén detektálnia kellene az ilyen "kiszámítható fordulatokat", helyette bőgni kezdett, meg azt kérdezgette Fatertől, hogy ugye mi 1., sose halunk meg; 2. sose fertőződünk meg zombivírussal? Szerintem elég nagy kiszúrás ilyeneket kérdezgetni valakitől, most mit lehet erre mondani. Fater is csak annyit hazudott, hogy nem, nem.
A harmadik filmet nem értettem, biztos nagyon alternatív volt, nekem úgy tűnt, végig azt mutatják, ami az utcánkban történik. Ezt minek nézni két órát? Az volt a címe, hogy Holnapután, remélem, nem egy nagyon hosszú időjárás-jelentés volt, mert akkor tökön szúrom magam.
Főleg azért, mert ma teljesen futkosásabilis a klíma, úgyhogy át is ruccantunk a Klubba.
Most itt van a Krizsó bácsi pici kölyke, aki rózsaszín. Stünczit megeszi a fene a féltékenységtől, szerintem, mert ez az Elena tényleg tetőtől talpig rózsaszín. Furcsán csapkod a mancsaival, meg én speciel nem pontosan értem, hogy mit akar, mert folyton vigyorog, de úgy tűnik, mintha félne tőlünk (?), aztán viszont hirtelen megtekeri az orromat, mondjuk. Teljesen kiszámíthatatlan, de hát mit várhat az ember egy nőtől? Semmi logikusat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése